„Lákáte na ovoce v akci, ale žádná jablka za tu cenu nemáte,“ rozzlobila jsem se v supermarketu

Minulý týden jsem si procházela leták nedalekého supermarketu a všimla jsem si akce na jablka. Byla to skvělá nabídka – jablka za poloviční cenu. Rozhodla jsem se, že půjdu a nakoupím. A nejenom jablka. V akci mělo být i další ovoce a nějaká ta zelenina. No, kdybych věděla, jak to dopadne, zůstala bych radši sedět doma.

Když jsem dorazila do supermarketu, šla jsem rovnou k oddělení ovoce a zeleniny. Ale hledala jsem marně. Jablka, která měla být v akci, nikde nebyla. Prohlédla jsem celé oddělení dvakrát, ale ani stopy po akčních jablkách. Bylo tam spoustu různých druhů jablek, ale ani jedna varianta neodpovídala názvu, ani ceně. Ty, co byly v letáku, tam prostě nebyly.

Doporučený článek:  Celer se znovu dostává do popředí. Jeho úžasné účinky znají všichni, kdo žijí zdravě

Rozhodla jsem se oslovit personál. Našla jsem jednoho pracovníka a zeptala se ho na jablka z letáku. Jeho odpověď mě překvapila: „Ta akční jablka už dneska nejsou, vyprodali jsme je.“ Byla jsem zklamaná a trochu rozzlobená. Nechápala jsem, jak může být akce tak brzy vyprodaná. Vždyť jsem tam byla ráno a nemyslím si, že by je lidé tak rychle vykoupili. To by se mohlo stát jen za předpokladu, že jich měli k dispozici málo. A tím myslím opravdu velmi málo.

Doporučený článek:  Amarant je tradiční plodinou, která si najde místo na každém jídelníčku

Aby toho nebylo málo, zjistila jsem, že to samé platilo i pro několik dalších akčních produktů, které jsem si chtěla koupit. Všechny byly pryč. Rozčílila jsem se a řekla pracovníkovi: „Lákáte na ovoce v akci, ale žádná jablka ani nic jiného, za tu cenu tady nemáte.“ Cítila jsem se podvedená. Pochopila bych, jít do obchodu poslední den akce, až večer. Ale já tam byla hned v prvním dni a ještě ráno. Není přece možné, aby se něco tak rychle vyprodalo.

Doporučený článek:  Nakládané okurky najdeme v každé kuchyni. Málokdo ale tuší, jaký poklad pro lidské tělo vlastně jsou

Pracovník supermarketu se omlouval a řekl, že na některé produkty je obrovský zájem a rychle se vyprodají. Ale já jsem měla pocit, že je to nespravedlivé. Že jsou akce jenom lákadla na zboží, aby do obchodu člověka dostali a ten potom utrácel za úplně jiné věci, než pro které původně šel.

Zdroj: Autorský text, emailový příspěvek

Podobné články:

„Jsem v důchodu a musím hledět na cenu,“ nákupy nahnilých potravin jsou pro mě běžné„Jsem v důchodu a musím hledět na cenu,“ nákupy nahnilých potravin jsou pro mě běžné

Když má člověk omezený rozpočet, musí v obchodě hledět především na ceny, ne na svoje chutě. Dopřát si něco dobrého a přitom levného lze jedině tak, že slevíme ze svých